2013. augusztus 28., szerda

Gasztroenterológus

Igencsak megkésve írom a tapasztalatokat, de hát mégiscsak nyár van!
A Food teszten elért eredmények nem voltak megnyugtatóak, ezért is volt olyan sürgős eljutnom egy gasztroenterológushoz. Próbálkoztam sztk-s orvossal, de oda november 4-ére kaptam időpontot, vagy pedig a heti 1 rendelési nappal nem jutottam előbbre. Ezért a magánrendelést választottam. Mert ugye a gyerekéért az ember mindent megtesz, csak derüljön ki már valami. A neten keresgéltem, volt olyan rendelő, amiről igen negatív tapasztalatok íródtak, de volt olyan orvos is, akiről semmi információt nem sikerült nyernem, így maradt a DOKI, akiről csupa jót hallottam. Dr. Veres Gábor Rózsakert Medical Center, aki ugyan a SOTE-n is dolgozik, de mint már mondtam az idő sürgetett. A hely magáért beszél, az összeg, amit otthagytam elég volt arra, hogy kedvesek és segítőkészek legyenek, a doki szimpatikus volt, és ami a legesleges legfontosabb megállapította, hogy semmi baja a kislányomnak, csupán a kis fejében kell rendet tenni!
Amit mondott: az étel intollerancia vizsgálat csak pénzkidobás volt, az, hogy valakinél székrekedést okozzon a tej, vagy a glutén, annak 3-4 % az esélye, de A gyerkőcnek nincs ilyen problémája. És még azt is mondta, hogy a legjobb hashajtó a Macrogola 4000, amit én adok neki, és hogy ezzel meggyógyítottam a lányomat!!!
Hát, jólesett az elismerés!
És tényleg ez a hashajtó az, amitől a gyerek mindennap produkál. És ezáltal sikerélménye lesz.
Ennek a gyógyszernek a hatására a gyerkőc ráül a wc-re és alkot és nagyon büszke magára, és örömmel használja az illatosítót.
Nade nem csak a macrogolra van itt szükség, hanem további türelemre és támogatásra. Erről a következőkben írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése